مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 07:352023-07-01سياسي

خبر خوب| از یک زندگی دوباره تا عروسی و کباب رایگان!


بیایید حالا که در شنبه ای خاص واقع در دهه امامت و ولایت به سر می بریم، به برکت عید قربان و ولایت امیرالمومنین (ع)، سر و سامانی به کارهای نیمه تمام خود بدهیم و تاسی کنیم از رسول اکرم (ص) که نسبت به این مساله هشدار داده اند.

- اپراتور اورژانس ناجی جان یک نوزاد شد اگر فیلم بالا را دیدید که حتما بعد از لحظاتی پرتنش، با شنیدن صدای نوزاد اشکی از گوشه چشمتان سرازیر شده و همان لحظه خدا را شکر کرده اید اما اگر فیلم را ندیدید بگذارید برایتان توضیح دهیم و بعد هم دعاگوی تکنسین های توانمند اورژانس باشیم که گاهی درنهایت ناامیدی فرد تماس گیرنده، با راهنمایی های دقیق خود از پشت گوشی، ناجی جان انسان ها می شوند.

البته شمار این ناجیان کم نیستند و همیشه هم اقدام ارزشمند آن ها رسانه ای نمی شود اما حالا که چنین فرصتی مهیا شده، جا دارد دست مریزادی گفته و قدردان این خدمت بی منت باشیم.

  در فیلم بالا، فرد تماس گیرنده که ظاهرا نوزادش دچار خفگی شده طی تماس با اورژانس از آن ها درخواست کمک می کند و کارشناس اورژانس ضمن مدیریت همزمان شرایط و اعزام آمبولانس، با چند راهنمایی تلفنی، جان نوزاد را نجات می دهد.

واکنش این کارشناس در تک تک لحظات طلایی نجات آنقدر متعهدانه است که هرکسی را تحت تاثیر قرار می دهد و یادآور آیه 32 سوره مائده است که خداوند می فرماید: هرکس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| از یک زندگی دوباره تا عروسی و کباب رایگان!

خبر خوب| از یک زندگی دوباره تا عروسی و کباب رایگان!